Direktlänk till inlägg 5 juli 2014
En ganska rolig, och förhoppningsvis effektiv, reklamkampanj för tvålen Lifebuoy har utformats efter devisen "You eat what you touch" och den kommer förmodligen få folk att tänka till en extra gång innan fingrar ska in i munnen eller att det ska petas i ansiktet. Älskar idéen!
Vad tycker ni om reklamkampanjen?
Städning är ju något som angår alla - oavsett samhällsklass och plats i livet. Alla gör det, alla behöver det (somliga mer än andra, såklart). Jag personligen städar hellre lite, lite och ofta än mycket och sällan. Det känns så överväldigande då och ...
Alla känner ju säkert till uttrycket "att äta med ögonen", eller hur?! Det stämmer ju ur många synvinklar. Det är ju inte bara så att man vill att maten ska se vacker ut, utan omgivningen är minst lika viktig. Stämningen, miljön. Dofterna, ljuset. Ko...
Intresserad av ett samarbete, annonsering eller sponsring? Mejla mig och berätta utförligt om ditt förslag så svarar jag så snart som möjligt.
ienannandelavlivet@live.se