Direktlänk till inlägg 11 juli 2014
Varar verkligen ärlighet längst? Alltid? Merparten av de stora märkena och företagen skulle nog inte hålla med. Många lever en lögn, och levererar en lögn. Men hur skulle reklamen se ut om de faktiskt satsade på ärligheten istället för pengarna? Vem skulle handla då? Clif Dickens har gjort om några logotyper och slogans för att testa ärligheten.
Städning är ju något som angår alla - oavsett samhällsklass och plats i livet. Alla gör det, alla behöver det (somliga mer än andra, såklart). Jag personligen städar hellre lite, lite och ofta än mycket och sällan. Det känns så överväldigande då och ...
Alla känner ju säkert till uttrycket "att äta med ögonen", eller hur?! Det stämmer ju ur många synvinklar. Det är ju inte bara så att man vill att maten ska se vacker ut, utan omgivningen är minst lika viktig. Stämningen, miljön. Dofterna, ljuset. Ko...
Intresserad av ett samarbete, annonsering eller sponsring? Mejla mig och berätta utförligt om ditt förslag så svarar jag så snart som möjligt.
ienannandelavlivet@live.se